perjantai 3. elokuuta 2012

Markkina valmisteluja ja pohdintaa

Voin valita - valitsen rohkeasti. Aina en onnistu, ja huomaan humpsahtaneeni vanhaan uraan. Heti kun hoksaan niin käyneen, voin onnitella itseäni. Hyvä minä! - nyt voinkin valita uudelleen.

Sinä hetkenä olen onnistunut kun valisen positiivisen ja rakastavan suhtautumisen/ajatustavan negatiivisen ja pelokkaan sijaan.

Kiinnitän huomioni sanoihini, varsinkin jos ne alkavat - Minulla ei ole...
Opettelen kuuntelemaan todellista kaipuutani, eläen ja luottaen siihen, mikä tuntuu oikealle.

Vain minä vastaan tunteistani ja ratkaisuistani. Vain minä estän tapahtumia ajamasta ylitseni.
Syyttely ja tuomitseminen ei johda minnekkään, eikä tosiaankaan tee minusta parempaa ihmistä. Siinäpä tuota tuli taas pohdintaa ja pureksimista...sitten tätä markkina ja muuta jupinaa.


Syvällisien pohdintojen ja käsillä tekemisen välissä ja aikana olen popsinut omasta maasta kaikkea hyvää. Tänään tein viherpirtelöä ryhditettynä luomubanaanilla ja yrteillä.

Aurinkoa on näkynyt hirmu vähän ja kaikki ikäänkuin odottaa...
Onneksi jotain sentään maasta saadaan ja miten hyvältä kaikki maistuukaan.


Tämän Markkinaviirin alta löytyy Maahettarien paja (sain sen valmiiksi juuri) - hui, nyt jänskättää, mutta hyvällä tavalla.
Markkina asukin alkaa olla valmis, vielä myytävien hinnoittelua ja tavaroiden pakkausta... Ehkä vielä pari myytävääkin ehtii värkätä...

 Loppuaika ennen markkinoita taitaa mennä kirmaten joten en paljoa ehdi koneen ääreen ennen niitä. Kuulumisiin ja kuvatunnelmiin myöhemmin.

Pitäkää peukkuja etten kompuroi pitkään kolttuun tai pyörry jännityksestä :)

                                                       -Valoru-





1 kommentti:

  1. Vau! Siitä tuli hieno! Viiri ja väsäämäni kyltti tuovat mukavasti särmää meidän kojun ulkoasuun. Hihihii jännää!! Napuloin vielä asuni liiviin hakasia, sormet verillä. Pian valmis.

    VastaaPoista