sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Kuka minä olen?

Kuka ja millainen minä olen, sitä olen pohtinut juuri nyt. Joskus on hetkiä että on katseltava itseään todella tarkasti ja kun katsoo, ihmettelee sitä mitä näkee. Miksi sitä tuntee niinkuin tuntee ja toimii niinkuin toimii. Välillä kaikki on kimuranttia ja haluaisi mennä piiloon kaikelta.


Elämä on yhtä kasvamista, eikä se lopu mihinkään ikään. Itselläni on menossa jälleen ristiriitojen rämeikkö. Haluaisin niin tehdä asioita oikein ja oikeista syistä. Arki kuitenkin on yhtä kaavamaista asioiden suorittamista, ja tunne siitä ettei kerkiä kuuntelemaan itseään on joskus päällekäyvä. Yritän uskoa ja toivoa että löydän ajan ja kerästäni oikean langanpään ( :) )josta kerimällä löytyy ne oikeat vastaukset. Vaikka välillä väsyn ja olen surullinen , uskon kuitenkin että elämä kantaa.

2 kommenttia:

  1. Kaikki kamppailemme kasvukipujen kanssa, välillä tulee kasvupyrähdyksiä, välillä vähän taantumaa.
    Vaan on se elämää,
    vaikka välillä päätä kivistää.

    VastaaPoista
  2. Näin tekee, kivistää päätä ja syräntä.. hätääntynyt sisin lepattaa ja etsii sitä oikeata narunpäätä täälläkin....ehkä löytyy...ehkä ei ja täytyy palata taas alkuruutuun etsimään toista tietä ja narunpäätä.

    Voimahaleja =)

    VastaaPoista